پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
اینجا هستیدSkip Navigation Links

پیام بنیانگذاران چیمنی



نگاه ما در مجموعه شعب زنجیره ای کافه بستنی چیمنی ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، بر مبنای الگوهای نوین و کارآمد می باشد. ما با بازنگری مستمر بر نگرش ها و عملکردمان هر چه بیشتر در قبال تعهدمان مصمم هستیم.

ما موظفیم ضمن کسب اعتماد و رضایت مشتریان و همراهانمان، ثابت کنیم که موفقیتمان در گرو موفقیت همه آنانی است که با ما در ارتباط هستند و با ما همکاری می کنند

از این رو برآنیم که با ایجاد فضایی مبتنی بر اعتماد، صداقت و روحیه همکاری، فضای کسب و کار شعب زنجیره ای چیمنی را با رویکرد برد برد سازگار نماییم.

هرم چیمنی متشکل از مشتریان، نمایندگان شعب، و مجموعه مدیریتی می باشد.

راس هرم که تمام تلاش مجموعه را منعطف به خود کرده، مشتریان و مصرف کنندگاه نهایی می باشد. ارائه بهترین کیفیت، خدمات و محصولات سرلوحه دستور کار مجموعه برای این مهمترین بخش است.

راس دیگر این هرم نمایندگان و شعب مجموعه چیمنی است که حمایت و استمرار کیفیت، در گرو همکاری، همیاری، رضایت و تعهد این راس می باشد. با ایجاد رویکرد برد برد و شکل گیری فضای دوستانه و در عین حال جدی، جهت ثبات کیفیت به طور دائمی در حال پویش این راس از هرم و پویا نگه داشتن شعب چیمنی هستیم. لازمه امر آموزش های مداوم و دوره ای و ارائه دستور العمل های لازم می باشد.

راس سوم این هرم مجموعه مدیریتی چیمنی است که با سرلوحه قراردادن اولین و مهمترین شعارمان "صداقت در رفتار و عمل" همواره می کوشیم تا با نگاهی بلند مدت، برای بروز رسانی و رفع نقایص و پیشرفت نام چیمنی تلاش بی وقفه را ادامه دهیم.

ما بر این باوریم که برند چیمنی همانطور که با اهداف اولیه اشتغال زایی، خدمت و راه اندازی کسب و کاری پر بازده و زود بازده شروع به کار کرد، با برنامه ریزی های بلند مدت و به کار گیری استراتژی های نوین و موفق، برندی ماندگار در بازار ایران و جهان باشد.

حسن شریعت پناه

محمد حسین احتشام